Het verhaal van onze klanten

Een tevreden klant: Carrosserie

Beste mijnheer Malfait,
de verzekeringsmaatschappij heeft het bedrag van de factuur op mijn rekening gestort. Ik stort het naar u door ter betaling van bovenvermelde factuur. Nogmaals bedankt voor de fijne afwerking en het oppoetsen van mijn wagen.
Hartelijke groeten,

Nog een tevreden klant: Garage

Geachte heer Malfait,
Bedankt voor het schoonmaken van de auto en proficiat voor het werk en initiatief. Dit is zeldzaam.
Met vriendelijke groet,

Een verzekeringsmakelaar: Carrosserie

Geachte heer Malfait,
mijn klant kwam zopas even langs op ons kantoor, hij vroeg of wij nog een copie van de herstelfactuur nodig hadden, maar konden hem dus reeds melden dat wij die al via u hebben mogen ontvangen.
Hij zegt zeer tevreden te ijn over de herstelling en afhandeling.
Met vriendelijke groeten,

Alweer een tevreden klant: Carrosserie

Beste,
Langs deze weg wil ik u laten weten dat de factuur betaald is.
Alsook wil ik u nogmaals bedanken voor de superservice! Ik zal niet nalaten om positieve reclame te maken.

Nog een tevreden klant: Garage

Mijnheer Malfait,
De regeling met de bank is in orde gekomen, het bedrag is overgeschreven op uw rekening. Nogmaals beste dank voor het goede werk.
Hartelijke groeten,

Alweer een tevreden klant: Carrosserie

Beste Rudy,
Nogmaals dank voor de goede zorgen aan mijn wagen.
Hartelijke groet,